Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą pracy na stanowisko Content Specialist! Swoje CV wraz z wykonanym zadaniem, które znajdziesz niżej, wyślij na adres praca@fen.pl. Masz portfolio, którym chcesz się pochwalić? Dołącz je w swoim zgłoszeniu!

Zadanie rekrutacyjne

Dlaczego w trakcie tej rekrutacji wymagamy odesłania nam zadania? Chcemy poznać Twoje umiejętności z zakresu:

  • pisania tekstów reklamowych
  • znajomości SEO
  • obsługi programów graficznych.

Ty zobaczysz, z czym pracujemy na co dzień i ocenisz, czy to praca dla Ciebie. Zadanie, które wykonasz i wyślesz, jest dla nas równie ważne, jak Twoje CV. Oznacza to, że jest objęte RODO, a my w żaden sposób nie wykorzystamy Twojej pracy na kanałach naszych i Partnerów. 

Opracuj odpowiednio przygotowany pod kątem SEO opis produktu, na podstawie dostarczonych materiałów i informacji znalezionych w internecie.

  1. Określ grupę docelową dla produktu
  2. Określ frazy kluczowe za pomocą wybranych narzędzi
  3. Na podstawie materiałów dostępnych na stronie producenta stwórz fragment opisu po polsku i dostosuj go pod SEO
  4. Przygotuj 2 grafiki z załącznika według następujących wytycznych: przerób grafikę z kwadratu na wymiary 1600×900, usuń angielski tekst i nanieś polską wersję

Wykonane zadanie razem z CV wyślij na adres praca@fen.pl. Masz portfolio, którym chcesz się pochwalić? Chcesz dodać kilka słów od siebie? Czekamy na Twoje zgłoszenie.

Po przesłaniu CV i zadania, niezależnie od wyniku rekrutacji, w ciągu dwóch tygodni odezwiemy się do Ciebie z odpowiedzią.

Powodzenia!

Czym będziesz się zajmować?

  • Tworzeniem treści marketingowych, takich jak opisy produktów, wpisy na social media, artykuły na bloga, newslettery, instrukcje obsługi oraz treści multimedialne (zdjęcia, wideo) związane z produktami z segmentu Consumer Electronics
  • Przygotowywaniem opisów w wersji HTML zgodnie z wytycznymi 
  • Przygotowywaniem grafik (bannery na strony internetowe, grafiki do postów na Facebook, LinkedIn)
  • Zarządzaniem treściami na stronie internetowej oraz platformach mediów społecznościowych, dbając o ich aktualność, spójność i atrakcyjność dla odbiorców
  • Optymalizacją treści pod kątem SEO
  • Obróbką surowych zdjęć produktowych i grafik w Adobe Photoshop i Lightroom (praca na plikach otwartych i jpg)
  • Analizą ścieżki zakupowej klienta, słów kluczowych wykorzystywanych przez klientów i konkurencję
  • Opracowywaniem strategii content marketingowej, uwzględniającej trendy branżowe, potrzeby klientów oraz cele marketingowe firmy
  • Analizą efektywności treści marketingowych i doskonaleniem strategii na podstawie danych i wskaźników związanych z zaangażowaniem użytkowników, konwersjami i sprzedażą
  • Współpracą z zespołem zarządzania treścią i kampaniami oraz działem marketingu dla stworzenia spójnego wizerunku marki oraz treści graficznych i wideo promujących produkty
  • Monitorowaniem trendów i nowości w segmencie Consumer Electronics oraz identyfikacją nowych możliwości kreacji treści i promocji produktów
  • Współpracą z partnerami firmy prowadzącymi własne działalności e-commerce w celu unifikacji i utrzymania spójności prezentacji oferty

Czego od Ciebie potrzebujemy?

  • Minimum 2-letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, mile widziana branża Consumer Electronics
  • Obsługi programu Adobe Photoshop (mile widziany również Illustrator i Lightroom)
  • Znajomości narzędzi i technik przydatnych przy on-page SEO (Planer słów kluczowych, Senuto/Semrush, SimilarWeb, AnswerThePublic)
  • Znajomości podstaw HTML
  • Doskonałej organizacji pracy, umiejętności zarządzania czasem i priorytetami
  • Umiejętności copywriterskich
  • Doskonałej znajomości języka polskiego w mowie i piśmie, dobra znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
  • Kreatywności, umiejętność pracy w zespole oraz umiejętności komunikacyjnych
  • Znajomość rynku sprzętu elektronicznego oraz trendów konsumenckich będzie dodatkowym atutem
  • Znajomość narzędzi e-commerce używanych przez duże portale (Allegro, X-kom, Komputronik) będzie dodatkowym atutem

Mile widziane:

  • Umiejętność samodzielnego przygotowywania zdjęć produktowych
  • Doświadczenie w pozycjonowaniu produktów w obrębie sklepów e-commerce i marketplace
  • Umiejętność tworzenia i edycji stron korzystając z WordPress
  • Znajomość narzędzi i technik przydatnych przy off-page SEO

Co Ci oferujemy?

  • Wynagrodzenie:
    ✔️ 6 000–8 000 zł brutto / mies. (UoP)
    ✔️ 7 500–9 500 zł netto (+ VAT) / mies. – umowa b2b;
  • Opcjonalne premie
  • Umowę o pracę lub kontrakt (do wyboru)
  • Pracę 5 dni w tygodniu, bez zmian i weekendów, w trybie hybrydowym
  • Prywatną opiekę medyczną w pakiecie premium LUXMED
  • Dofinansowanie pakietów sportowych Medicover
  • Dress code jest dla nas ważny w trakcie biznesowych spotkań, ale jeśli czeka Cię dzień przy komputerze, śmiało pokaż się w biurze w ulubionym dresie i najwygodniejszych klapkach 🙂
  • Możliwość rozwoju zawodowego, dofinansowanie szkoleń i narzędzi
  • Miejsce parkingowe na monitorowanym parkingu na terenie firmy
  • Stół do ping-ponga, bilard, dart
  • Częste integracje
Swoje CV, wykonane zadanie oraz portfolio wyślij na adres praca@fen.pl