Zadanie rekrutacyjne
Dlaczego w trakcie tej rekrutacji wymagamy odesłania nam zadania? Chcemy poznać Twoje umiejętności z zakresu:
- pisania tekstów reklamowych
- znajomości SEO
- obsługi programów graficznych.
Ty zobaczysz, z czym pracujemy na co dzień i ocenisz, czy to praca dla Ciebie. Zadanie, które wykonasz i wyślesz, jest dla nas równie ważne, jak Twoje CV. Oznacza to, że jest objęte RODO, a my w żaden sposób nie wykorzystamy Twojej pracy na kanałach naszych i Partnerów.
Opracuj odpowiednio przygotowany pod kątem SEO opis produktu, na podstawie dostarczonych materiałów i informacji znalezionych w internecie.
- Określ grupę docelową dla produktu
- Określ frazy kluczowe za pomocą wybranych narzędzi
- Na podstawie materiałów dostępnych na stronie producenta stwórz fragment opisu po polsku i dostosuj go pod SEO
- Przygotuj 2 grafiki z załącznika według następujących wytycznych: przerób grafikę z kwadratu na wymiary 1600×900, usuń angielski tekst i nanieś polską wersję
Wykonane zadanie razem z CV wyślij na adres praca@fen.pl. Masz portfolio, którym chcesz się pochwalić? Chcesz dodać kilka słów od siebie? Czekamy na Twoje zgłoszenie.
Po przesłaniu CV i zadania, niezależnie od wyniku rekrutacji, w ciągu dwóch tygodni odezwiemy się do Ciebie z odpowiedzią.
Powodzenia!
Czym będziesz się zajmować?
- Tworzeniem treści marketingowych, takich jak opisy produktów, wpisy na social media, artykuły na bloga, newslettery, instrukcje obsługi oraz treści multimedialne (zdjęcia, wideo) związane z produktami z segmentu Consumer Electronics
- Przygotowywaniem opisów w wersji HTML zgodnie z wytycznymi
- Przygotowywaniem grafik (bannery na strony internetowe, grafiki do postów na Facebook, LinkedIn)
- Zarządzaniem treściami na stronie internetowej oraz platformach mediów społecznościowych, dbając o ich aktualność, spójność i atrakcyjność dla odbiorców
- Optymalizacją treści pod kątem SEO
- Obróbką surowych zdjęć produktowych i grafik w Adobe Photoshop i Lightroom (praca na plikach otwartych i jpg)
- Analizą ścieżki zakupowej klienta, słów kluczowych wykorzystywanych przez klientów i konkurencję
- Opracowywaniem strategii content marketingowej, uwzględniającej trendy branżowe, potrzeby klientów oraz cele marketingowe firmy
- Analizą efektywności treści marketingowych i doskonaleniem strategii na podstawie danych i wskaźników związanych z zaangażowaniem użytkowników, konwersjami i sprzedażą
- Współpracą z zespołem zarządzania treścią i kampaniami oraz działem marketingu dla stworzenia spójnego wizerunku marki oraz treści graficznych i wideo promujących produkty
- Monitorowaniem trendów i nowości w segmencie Consumer Electronics oraz identyfikacją nowych możliwości kreacji treści i promocji produktów
- Współpracą z partnerami firmy prowadzącymi własne działalności e-commerce w celu unifikacji i utrzymania spójności prezentacji oferty
Czego od Ciebie potrzebujemy?
- Minimum 2-letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, mile widziana branża Consumer Electronics
- Obsługi programu Adobe Photoshop (mile widziany również Illustrator i Lightroom)
- Znajomości narzędzi i technik przydatnych przy on-page SEO (Planer słów kluczowych, Senuto/Semrush, SimilarWeb, AnswerThePublic)
- Znajomości podstaw HTML
- Doskonałej organizacji pracy, umiejętności zarządzania czasem i priorytetami
- Umiejętności copywriterskich
- Doskonałej znajomości języka polskiego w mowie i piśmie, dobra znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
- Kreatywności, umiejętność pracy w zespole oraz umiejętności komunikacyjnych
- Znajomość rynku sprzętu elektronicznego oraz trendów konsumenckich będzie dodatkowym atutem
- Znajomość narzędzi e-commerce używanych przez duże portale (Allegro, X-kom, Komputronik) będzie dodatkowym atutem
Mile widziane:
- Umiejętność samodzielnego przygotowywania zdjęć produktowych
- Doświadczenie w pozycjonowaniu produktów w obrębie sklepów e-commerce i marketplace
- Umiejętność tworzenia i edycji stron korzystając z WordPress
- Znajomość narzędzi i technik przydatnych przy off-page SEO
Co Ci oferujemy?
- Wynagrodzenie:
✔️ 6 000–8 000 zł brutto / mies. (UoP)
✔️ 7 500–9 500 zł netto (+ VAT) / mies. – umowa b2b; - Opcjonalne premie
- Umowę o pracę lub kontrakt (do wyboru)
- Pracę 5 dni w tygodniu, bez zmian i weekendów, w trybie hybrydowym
- Prywatną opiekę medyczną w pakiecie premium LUXMED
- Dofinansowanie pakietów sportowych Medicover
- Dress code jest dla nas ważny w trakcie biznesowych spotkań, ale jeśli czeka Cię dzień przy komputerze, śmiało pokaż się w biurze w ulubionym dresie i najwygodniejszych klapkach 🙂
- Możliwość rozwoju zawodowego, dofinansowanie szkoleń i narzędzi
- Miejsce parkingowe na monitorowanym parkingu na terenie firmy
- Stół do ping-ponga, bilard, dart
- Częste integracje