CYKL WEBINARÓW
Poranki CyberPower – druga edycja
Cykl 3 spotkań poświęconych rozwiązaniom UPS
[ult_buttons btn_title=”Zarejestruj się” btn_link=”url:%23rejestracja|||” btn_align=”ubtn-center” btn_size=”ubtn-custom” btn_width=”350″ btn_height=”60″ btn_title_color=”#dd3333″ btn_bg_color=”#ffffff” btn_bg_color_hover=”rgba(12,2,2,0.64)” btn_icon_pos=”ubtn-sep-icon-at-left” btn_border_style=”solid” btn_border_size=”2″ btn_radius=”10″ btn_font_family=”font_family:Lato|font_call:Lato|variant:regular” btn_font_style=”font-weight:normal;font-style:normal;” btn_font_size=”20″]
Nagrody dla uczestników

Oprócz dużej dawki merytorycznej wiedzy, przygotowaliśmy dla uczestników specjalne nagrody w zamian za aktywność podczas spotkań:

Podczas każdej z sesji zadamy kilka pytań, a najlepsze odpowiedzi zostaną nagrodzone trzema listwami CyberPower P0820SUF0-FR.

Quiz na zakończenie ostatniego spotkania umożliwi wygranie UPSa CyberPower VP700ELCD-FR!

Dołącz do nas i poznaj nowoczesne technologie CyberPower!

2 listopada - godz. 13:00
Sesja 1 – Energooszczędne systemy zasilania awaryjnego dla SMB

Na tym spotkaniu dowiesz się jakie rozwiązania dla małych i średnich firm proponuje CyberPower. Poznasz konsumenckie rozwiązania zasilania awaryjnego, które z powodzeniem zaproponujesz mniej wymagającemu użytkownikowi a także zaawansowane rozwiązania biznesowe w tym także listwy PDU do rozdziału mocy w szafach rack.

Zapoznasz się z nowymi produktami, które firma wprowadziła w ostatnim czasie a także pokażemy nadchodzące rozwiązania. Dowiesz się dlaczego warto stosować rozwiązania CyberPower i jakie korzyści niesie ze sobą współpraca z tym producentem.

9 listopada - godz. 13:00
Sesja 2 – Oprogramowanie do zarządzania rozwiązaniami zasilania CyberPower

Przedstawienie i pokażemy praktyczne zastosowanie oprogramowania do zarządzania zasilaniem CyberPower. Poznasz rozwiązania zarówno konsumenckie jak i biznesowe. Pokażemy nowe podejście do zarządzania zasilaniem – zarządzanie z poziomu chmury CyberPower. Po tym webinarze łatwiej podejmiesz decyzję jak optymalnie dobrać oprogramowanie w kontekście potrzeb klienta i zastosowanego rozwiązania UPS/PDU CyberPower.

16 listopada - godz. 13:00
Sesja 3 –Zabezpieczenie home office

W czasie tego spotkania dowiesz się dlaczego UPS jest ważnym elementem w domowym home office i dlaczego warto go mieć. Krok po kroku dobierzemy odpowiedni UPS wraz z oprogramowaniem na potrzeby pracy z domu. Opowiemy o tym czym jeszcze warto pamiętać aby zabezpieczyć sprzęt nie tylko na potrzeby pracy z domu ale także w codziennym funkcjonowaniu.

[ult_buttons btn_title=”Zarejestruj się” btn_link=”url:%23rejestracja|||” btn_align=”ubtn-center” btn_size=”ubtn-custom” btn_width=”350″ btn_height=”60″ btn_title_color=”#dd3333″ btn_bg_color=”#ffffff” btn_bg_color_hover=”rgba(12,2,2,0.64)” btn_icon_pos=”ubtn-sep-icon-at-left” btn_border_style=”solid” btn_border_size=”2″ btn_radius=”10″ btn_font_family=”font_family:Lato|font_call:Lato|variant:regular” btn_font_style=”font-weight:normal;font-style:normal;” btn_font_size=”20″]
Prowadzący
0
Dariusz Głowacki
Business Development Manager Poland - CyberPower
Rafal_Galka
Rafał Gałka
Product Manager CyberPower @ FEN
Jak wygląda proces rejestracji?

By zarejestrować się na cykl “Poranki CyberPower” należy wypełnić formularz rejestracyjny i zaznaczyć zgody na komunikację.

*Pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe

Po przesłaniu formularza, na Twój adres trafi potwierdzenie rejestracji, które należy otworzyć i kliknąć w przycisk potwierdzający, który ostatecznie zatwierdza zgłoszenie.

Po potwierdzeniu zgłoszenia otworzy się strona, na której znajdziesz unikalny link dostępowy do webinaru. Warto zapisać go już teraz, w razie, gdyby kolejne powiadomienia nie dotarły. Umożliwi on dostęp do każdej z sesji o wskazanej dacie i godzinie.

Na dwa dni i na 15 minut przed każdym spotkaniem na Twoją skrzynkę trafi przypomnienie o zbliżającej się sesji.

W razie pytań zapraszamy do kontaktu pod tym adresem lub z pomocą ikonki Messenger znajdującej się w dolnym prawym roku tej strony.

Rejestracja:

    Imię*

    Nazwisko*

    Adres email*

    Nazwa firmy*

    Telefon

    Zaznacz zgody, by zakończyć rejestrację:

    *Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Konsorcjum FEN Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (ul. Czarnkowska 13, 60-415 Poznań) moich danych osobowych w postaci imienia, nazwiska, nazwy firmy, numeru telefonu, adresu e-mail w celach związanych z uczestnictwem w wydarzeniu.

    *Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Konsorcjum FEN Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (ul. Czarnkowska 13, 60-415 Poznań) moich danych osobowych w postaci imienia, nazwiska, nazwy firmy, numeru telefonu, adresu e-mail, w celu przekazywania informacji poszkoleniowych, informacji o innych szkoleniach organizowanych przez Konsorcjum FEN Sp. z o.o. oraz informacji handlowych.